Bilder som inspirerer til å leve sunt

 

Vi har alle sett tilbake på bilder av oss selv hvor vi enten så bedre ut, eller dårligere ut. Det er vanskelig å følge med på hvordan kroppen vår forandrer seg fra dag til dag siden alt skjer så gradvis, men når man ser tilbake på bilder kan dette gjenspeile hvordan livsstilen din har vært siden bildet ble tatt. Nå skal vi se på hvordan du kan bruke bilder av deg selv til din fordel, for å holde motivasjonen oppe til å leve sunt og ha et sunt og energisk liv,

Hold motivasjonen oppe

Det er kanskje ikke så lett å holde seg til rutiner hele tiden. Noen ganger har man lyst til å skeie ut og kose seg. Noe som selvfølgelig er greit, men problemet kommer da disse dagene begynne å komme alt for ofte. Man går sakte men sikkert bort ifra gode og sunne rutiner til en usunn livsstil uten at man selv merker det. Man merker det først når man ser tilbake på hvordan man så ut før, eller at man merker lavere energinivå i hverdagen. Beundringen om hvordan dette kan ha skjedd og mangel på motivasjon til å komme seg tilbake til gamle vaner kan være deprimerende. Derfor har vi noen tips som kan hjelpe deg med å holde motivasjonen oppe og holde deg på rett kjør.

Et godt tips som vi vet funker, er å henge opp bilder av seg selv rundt omkring i huset hvor man ser de hver dag. Disse bildene burde være smilende, glade bilder av deg selv med familie og venner hvor du synes at du ser best ut. Når man ser hvor glad man var i sin beste kropp noen sinne, bygger dette bildet seg i underbevisstheten din og gjør deg automatisk mer motivert til å opprettholde denne kroppen og livsgleden. Med denne rabattkode på FotoKnudsen får du masse rabatter på både fotobok, veggdekor, fremkalling av bilder eller hva det måtte være. Finn frem eller ta nye fine bilder og heng de opp et sted hvor du ser de hver dag. Dette kommer til å hjelpe underbevisstheten din å være mer motivert, men det er også noen valg man må ta bevisst. Som for eksempel utskeiing.

Å skeie ut en gang i blant er for det første lov, og noe alle burde gjøre. Men man bør ikke la dette ta over rutinene som allerede eksisterer. Man burde holde seg til en dag i uken, men dette er selvfølgelig personlig. Om du merker at du fort kjenner på suget til sukker og god mat, er det kanskje lurt å ha enda lengre mellomrom. Kanskje 2-3 dager i måneden, men dette må man finne ut av selv og være ærlig med seg selv om hvor disiplinert man er.

 
 
 
 
 
 
monograph